کد خبر: 1237945
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
معاون فرهنگی و تبلیغات ارتش:
در ارتش جمهوری اسلامی ایران نگاه ویژه‌ای در پرداختن به مسائل فرهنگی وجود دارد و اقدامات زیادی در این حوزه در حال انجام است و همچنین در راستای ارتقای اقدامات فرهنگی در ارتش دو فیلم سینمایی و یک سریال تلویزیونی با موضوع «ناو گروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش»، یک سریال ویژه نیروی زمینی ارتش در مراحل پیش تولید قرار دارد و به زودی به مرحله تولید خواهند رسید. 
 مسیح محمدی

جوان آنلاین: معاون فرهنگی و تبلیغات ارتش با اشاره به اینکه دو فیلم سینمایی، یک سریال تلویزیونی با موضوع «ناو گروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش» و یک سریال ویژه نیروی زمینی ارتش در مراحل پیش تولید قرار دارد گفت: پروژه سینمایی شهید صیاد شیرازی در مراحل پایانی تولید است و فیلم سینمایی شهید فلاحی نیز در مرحله تحقیق و پژوهش قرار دارد. 
حجت‌الاسلام سعید نصیرالاسلامی معاون فرهنگی و تبلیغات ارتش در خصوص تولید و محتوای چند قطعه سرود فاخر با موضوعات مرتبط با ارتش برگزار شد، گفت: در ارتش جمهوری اسلامی ایران نگاه ویژه‌ای در پرداختن به مسائل فرهنگی وجود دارد و اقدامات زیادی در این حوزه در حال انجام است و همچنین در راستای ارتقای اقدامات فرهنگی در ارتش دو فیلم سینمایی و یک سریال تلویزیونی با موضوع «ناو گروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش»، یک سریال ویژه نیروی زمینی ارتش در مراحل پیش تولید قرار دارد و به زودی به مرحله تولید خواهند رسید. 
وی ادامه داد: پروژه سینمایی شهید صیاد شیرازی در مراحل پایانی تولید قرار دارد و در همین راستا فیلم سینمایی شهید فلاحی نیز در مرحله تحقیق و پژوهش قرار دارد که امیدواریم به زودی شاهد تولید این اثر فاخر هم باشیم. 
معاون فرهنگی و تبلیغات ارتش با بیان اینکه هنر سرود یکی از اقدامات فرهنگی مهم است که باید در ارتش به آن بیشتر پرداخته شود، اظهار کرد: در ارتش جمهوری اسلامی ایران با همکاری و مساعدت فرمانده کل ارتش، قصد داریم تا در حوزه ساخت مجموعه سرود‌های فاخر و ماندگار اقدام کنیم تا شاهد ارتقای بیش از پیش منزلت اجتماعی و افزایش محبوبیت ارتش در جامعه باشیم. 
نصیرالاسلامی خاطرنشان کرد: در راستای توجه به هنر فاخر سرود در ارتش، کارگروهی متشکل از کارشناسان و متخصصان این حوزه تشکیل شده و جلسات متعددی نیز در این زمینه برگزار می‌شود و همچنین اتفاقات بزرگی در قالب‌های مختلف هنری در یک سال گذشته رخ داد است که یکی از این قالب‌های هنری، هنر سرود است که در مقایسه با قالب‌های متفاوت آثار هنری پیشرفت بیشتری دارد و امیدواریم با اقداماتی که در ارتش در حوزه سرود، فیلم و سریال آغاز شده است به نتایج مطلوبی دست یابیم. 
امیر سرتیپ محمدرضا فولادی، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز چند ماه پیش هم از ساخت فیلم سینمایی در رابطه با عملکرد شهید صیاد شیرازی در دوران مقابله با ضد انقلاب در کردستان و دوران دفاع مقدس خبر داد. 
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اظهار کرد: همایش‌های بزرگی تا به امروز برگزار شده و هر ساله تعداد زیادی از مساجد در سطح کشور به صیاد می‌پردازند، اما هنرمندان، اهالی رسانه و کسانی که می‌توانند تولیدات فاخر و ماندگار برای آیندگان عرضه کنند هنوز جایش خالی است. شهید صیاد شیرازی شخصیت، سرمایه ملی و الگویی برای همه جوانان ما نه فقط برای نظامیان است. برای نظامیان، همه سکنات، رفتار، کردار، گفتار و حتی ذهنیت او با ارزش است و ما از این شهید بزرگوار درس می‌گیریم و سعی می‌کنم به آن عمل کنیم. سرتیپ فولادی تأکید کرد: شهید صیاد شیرازی شخصیت جامعی است که می‌تواند برای تمام جوانان اعم از آن‌هایی که لباس رزم بر تن دارند یا دانشجویان یا نسل جوانی که در کسوت سربازی هم نیستند الگو باشد. به عنوان مثال نظم و روحیه جهادی و بسیجی، تدین و طرح و برنامه‌ریزی او، آن جنبه‌های نبوغ علمی و دانشی و مدیریت و فرماندهی او بسیار مهم و بزرگ است و از هر جنبه به سیره‌اش نگاه کنیم می‌تواند حرف‌ها برای گفتن داشته باشد. 
وی ابراز امیدواری کرد که این فیلم امسال به جشنواره فجر برسد تا جوانان کشورمان با این چهره بزرگ و بسیار جامع ما آشنا شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار